OPĆENITOOvi Uvjeti korištenja usluga Internet trgovine sastavni su dio Općih uvjeta poslovanja tvrtke KARLOVAČKA LJEKARNA KARLOVAC, u čijem su vlasništvu KARLOVAČKA LJEKARNA KARLOVAC i
karlovackaljekarna.hr Internet trgovina.
U ovim Uvjetima korištenja usluga Internet trgovine opisano je kako KARLOVAČKA LJEKARNA KARLOVAC, Kralja Tomislava 19/a, 47000 Karlovac (u daljnjem tekstu Ljekarna) definira usluge i upućuje Korisnika/Kupca u uspješno korištenje
karlovackaljekarna.hr Internet trgovine (u daljnjem tekstu Internet trgovina).
JEZIKPrimarni jezik komunikacije Internet trgovine je hrvatski književni jezik.
Internet trgovina može biti prevedena na druge europske i svjetske jezike te će se komunikacija odvijati onim jezikom koji Ljekarna odredi.
REGISTRACIJA ILI PRIJAVAKORISNIČKI RAČUNRegistrirani Korisnici/Kupci mogu pristupiti svom Korisničkom računu klikom na link “Moj račun”. Ukoliko Korisnik/Kupac nije registriran, a htio bi se registrirati, mora popuniti formu za prijavu, odnosno registraciju. Obvezna polja za unos podataka su posebno označena.
Korisnik/Kupac se upućuje da obrati pozornost na to da je broj mobitela obavezan podatak kako bi Korisnik/Kupac mogao dobiti poruku o terminu dostave i/ili kako bi ga dostavljač (ili Ljekarna) bili u mogućnosti kontaktirati u slučaju iznimnih okolnosti.
Unutar korisničkog računa (profila), Korisnik/Kupac u svakom trenutku može:
• vidjeti popis svih svojih narudžbi i njihov status
• formirati listu želja
• upravljati svojim osobnim podacima: adresa, lozinka i e-mail. Na promijenjenu e-mail adresu poslat će se automatski e-mail radi potvrde nove e-mail adrese. Kad Korisnik/Kupac potvrdi novu e-mail adresu, ista se automatski počinje koristiti za registraciju, odnosno prijavu.
• Koristiti i druge opcije
Kod prvog unosa adrese za naplatu, ona će postati i adresa za dostavu. Adresu za naplatu ili dostavu Korisnik/Kupac može mijenjati u bilo kojem trenutku, čak i u trenutku kupovine. Na adresu naplate Ljekarna šalje račun ako je Korisnik/Kupac narudžbu platio kreditnom karticom ili virmanom, a isporuku zatražio na neku drugu adresu - adresu za dostavu.
Unutar svog korisničkog računa Korisnik/Kupac ima opciju spremiti više adresa za dostavu (npr. posao, mama, sestra, stan...).
Ukoliko Korisnik/Kupac nije upisao adresu za dostavu, Ljekarna će iskoristiti adresu za naplatu kao adresu za dostavu.
Ukoliko je Korisnik/Kupac odabrao različite adrese za naplatu i dostavu, Ljekarna može Korisnika/Kupca kontaktirati kako bi dodatno potvrdila koju adresu koristiti za dostavu, odnosno naplatu.
REGISTRIRANI KORISNICI/KUPCIUspješna registracija omogućuje Korisniku/Kupcu praćenje svojih aktivnosti u sklopu Internet ljekarne te korištenje niza drugih mogućnosti i pogodnosti. Registracija Korisnika/Kupaca nije preduvijet da bi se izvršila kupovina u sklopu Internet ljekarne.
U okviru registracije, Korisniku/Kupcu će biti ponuđeno prihvaćanje Općih uvjeta poslovanja i korištenja te Izjave o privatnosti, čiji prihvat je preduvjet za uspješnu registraciju, a kasnije i kupovinu na Internet trgovini.
Ljekarna napominje da je svaki Korisnik/Kupac dužan pročitati i razumjeti sadržaj Općih uvjeta poslovanja i korištenja te Izjave o privatnosti, prije prihvaćanja i davanja suglasnosti za iste.
Internet trgovina preporuča Korisnicima/Kupcima da brinu o svojim pristupnim podacima (korisničko ime i lozinka) za svoj korisnički račun na Internet trgovini. Za odabir lozinke, Ljekarna preporuča korištenje minimalno 6 znakova s kombinacijom velikih i malih slova te brojeva. Lozinku je preporučljivo mijenjati jednom godišnje.
NEREGISTRIRANI KORISNICI/KUPCINeregistrirani Korisnici/Kupci imaju jednaku mogućnost kupovine na Internet trgovini kao i registrirani Korisnici/Kupci. Neregistrirani Korisnici/Kupci (za razliku od registriranih) neće imati svoj korisnički račun na kojem mogu biti arhivirane njihove aktivnosti u sklopu Internet trgovine (narudžbe, lista želja, osobni podaci itd), niti će moći ostvariti pogodnosti Registriranih Korisnika/Kupaca.
Da bi narudžba neregistriranih Korisnika/Kupaca bila uspješno provedena, Korisniku/Kupcu će biti ponuđeno prihvaćanje Općih uvjeta poslovanja i korištenja te Izjave o privatnosti, čije razumijevanje sadržaja i prihvat istih je preduvjet za uspješnu kupovinu na Internet trgovini.
Osobni podaci neregistriranih Korisnika/Kupaca bit će korišteni za potrebu dostavljanja narudžbe.
CIJENECijene su izražene u kunama (HRK ili kn), sadrže PDV te vrijede za sve načine plaćanja u trenutku obavljanja kupnje.
U slučaju da je Internet trgovina prevedena na druge europske i svjetske jezike, Ljekarna se može odlučiti i za uvođenje nove valute za inozemna plaćanja poput dolara (USD) i Eura (EUR).
Cijene su jasno i nedvosmisleno naznačene, te je posebno naznačeno jesu li u prikazanu cijenu uključeni troškovi dostave, ostali manipulativni troškovi, porez i drugi troškovi koji bi na bilo koji način mogli utjecati na cijenu.
Cijena proizvoda utvrđena je za svaki proizvod pojedinačno. Proces upisivanja cijene na Internet trgovini za svaki proizvod podložen je više kontrola, međutim bez obzira na to postoji mogućnost nastanka greške jer je u pitanju ljudski faktor. Ukoliko do takvih situacija dođe iste su izvanredne i za njih se Ljekarna unaprijed ispričava svojim Korisnicima jer će ih biti prisiljena obavijestiti o nastaloj situaciji, pogrešnoj cijeni za željeni proizvod te nemogućnosti isporuke po navedenoj cijeni i konkretnoj narudžbi Kupca. U slučaju izvanredne situacije, koja može nastati prilikom pogrešnog unosa i/ili prikaza cijena proizvoda, Ljekarna će bez odgađanja obavijestiti Korisnika.
PRETRAŽIVANJE PROIZVODAKorisnicima/Kupcima su ponuđene različite opcije pretraživanja proizvoda unutar Internet trgovine, a sve u svrhu lakšeg pronalaska i kupovine željenih proizvoda.
Svaki proizvod ima svoju kategoriju kojoj pripada, pa tako Korisnici/Kupci mogu pretraživati proizvode na sljedeći način:
• Po proizvođaču – odnosno po brendu ili po proizvodnoj liniji.
• Po kategoriji – proizvodi su kategorizirani po vrsti, namjeni ili nekoj drugoj posebnoj osobini.
• Unutar Pretraživača – Korisnik/Kupac može tražiti proizvode po svom kriteriju tako što upiše ključnu riječ u Pretraživač.
• Izdvojeni proizvodi
• Sniženi proizvodi
• Novi proizvodi
Ukoliko Korisnik/Kupac želi više informacija o proizvodu, klikom na sliku proizvoda, naziv proizvoda ili ime proizvoda, otvara se stranica s uvećanom fotografijom i detaljnijim informacijama o traženom proizvodu.
Unutar stranica s detaljnijim informacijama o pojedinim proizvodima, Korisnik/Kupac može vidjeti zadnje pretraživane proizvode i preporuke za kupnju sličnih i/ili povezanih proizvoda.
KUPOVINA I NARUČIVANJEProizvodi na Internet trgovini mogu biti: „Dostupni“ za naručivanje, „Rasprodani“ i s opcijom „na upit“.
Kad je željeni proizvod dostupan, pored njega se pojavljuje opcija "Kupi" ili "Dodaj u košaricu". Odabirom opcije “Kupi”, željeni proizvod automatski se stavlja u Košaricu. Proizvod se može dodati u Košaricu s bilo kojeg mjesta na Internet trgovini ukoliko uz proizvod postoji opcija „Kupi“ ili „Dodaj u košaricu“.
Nakon dodavanja proizvoda u Košaricu, Korisnik/Kupac može nastaviti pregledavati ponudu Internet trgovine i ponoviti postupak dodavanja proizvoda u košaricu za svaki sljedeći proizvod.
U svakom trenutku Korisnik/Kupac može pregledati svoju “Košaricu” klikom na link "Moja košarica".
Prije završetka kupovine, Korisnik/Kupac pregledava konačni sadržaj svoje košarice klikom na sliku košarice ili klikom na link „Moja košarica“. U sklopu košarice, Korisnik/Kupac može povećati ili smanjiti količinu svakog odabranog proizvoda ili ukloniti proizvod iz košarice.
1. Korak – Provjerite svoje podatkeNakon konačne provjere stanja košarice, Korisnik/Kupac potvrđuje svoju narudžbu i kupovinu klikom na link “Plaćanje”.
Ukoliko je registriran, u koraku “Prijava za kupce” Korisnik/Kupac unosi svoje korisničko ime i lozinku. Ukoliko Korisnik/Kupac nije registriran može se registrirati klikom na “Novi kupac – registrirajte se” ili može odlučiti nastaviti kupovinu kao neregistrirani Korisnik/Kupac klikom na “Nastavi kupnju bez prijave”.
U svakom slučaju Internet trgovini su potrebni osobni podaci Korisnika/Kupca kako bi Ljekarna mogla poslati narudžbu. Ukoliko neki od podataka Korisnika/Kupca nedostaje i/ili je pogrešan, Ljekarna nije dužna poslati narudžbu.
2. korak – Odaberite način dostaveNakon potvrde osobnih podataka, slijedi korak „Odaberite način dostave“. Uz svaku opciju dostave prikazani su i troškovi iste. Ovisno o odabiru načina dostave, ukupni iznos narudžbe ostaje isti ili se povećava. Napomena: unutar profila Korisnik/Kupac mora imati popunjenu adresu za naplatu.
3. korak – Odaberite način plaćanjaZavršni korak potvrde narudžbe je plaćanje. Korisnik/Kupac u ovom koraku odabire jednu od ponuđenih opcija plaćanja. Ukoliko Korisnik/Kupac odabere opciju plaćanja putem Payment Gateway servisa, uslijedit će preusmjerenje na njihove stranice kako bi se provelo plaćanje.
Proceduru plaćanja Korisnik/Kupac može prekinuti u bilo kojem trenutku te promijeniti sadržaj svoje košarice. Za svaku zaprimljenu narudžbu Internet trgovina šalje automatsku potvrdu o primitku na e-mail adresu Korisnika/Kupca.
Zbog velikog broja narudžbi koje se istovremeno predaju na Internet trgovini može se dogoditi da informacija o raspoloživosti proizvoda ne bude istovjetna sa stanjem na skladištu Ljekarne. Takva situacija je izvanredna i ne traje dugo.
Ljekarna će poduzeti sve potrebne mjere i angažirati sve moguće resurse kako bi ispunila u primjerenom roku isporuku naručenog proizvoda. U slučaju da dobavljač nema na raspolaganju naručeni proizvod, o tome će obavijestiti Korisnika/Kupca i ponuditi mu mogućnost kupnje proizvoda s Internet trgovine koji je raspoloživ za isporuku i koji je po svojim karakteristikama najbliži proizvodu koji nije moguće isporučiti.
Ljekarna otklanja odgovornost za posljedice opisane izvanredne situacije te se unaprijed ispričava svojim Korisnicima/Kupcima ukoliko do istih dođe. Narudžba se smatra potvrđenom i valjanom tek kada je kreiran račun za istu.
DOSTAVA I PREUZIMANJEDOSTAVAProces dostave počinje onog trena kada Ljekarna putem svoje Internet trgovine zaprimi narudžbu te potvrdu uspješno izvršene transkakcije.
• Za online transakcije (kartično poslovanje) proces dostave započinje isti radni dan.
• Za plaćanja općom uplatnicom, virmanom te internet bankarstvom, proces dostave započinje nakon knjiženja uplaćenih sredstava na žiro račun Ljekarne. U pravilu radi se o sljedećem radnom danu.
Nakon zaprimanja uplate ili potvrde o uplati, Ljekarna se obvezuje poslati narudžbu u najkraćem mogućem roku. Ukoliko to iz određenih razloga nije moguće, Ljekarna se obvezuje obavijestiti Korisnika o novom terminu dostave.
Za odabir opcije plaćanja pouzećem, proces dostave započinje po primitku narudžbe.
Ljekarna se obavezuje adekvatno zapakirati proizvod za prijevoz robe. Pod adekvatnim pakiranjem proizvoda podrazumijeva se stavljanje proizvoda u odgovarajuću ambalažu (omot, kutiju i sl.) zbog sprečavanja oštećenja ili umanjenja njenog sadržaja. Pakiranje mora odgovarati sadržaju i obliku pošiljke, veličini, masi i vrijednosti proizvoda te uvjetima i duljini relacije na koji se prenosi.
ISPORUKALjekarna narudžbe šalje radnim danom od ponedjeljka do petka. Vrijeme slanja i dostave je 2-3 radna dana. Isporuke paketa se u slučaju blagdana i državnih praznika prebacuje na prvi sljedeći radni dan.
Prilikom narudžbe, u koraku „Odaberite način dostave“, Korisnik može navesti unutar kućice „NAPOMENA“ želi li dostavu na određeni datum ili u određeno vrijeme. Ljekarna će prenijeti napomenu kurirskoj ili dostavnoj službi, međutim Ljekarna nije odgovorna za daljnje postupanje kurirske ili dostavne službe.
Nakon što kurirska ili dostavna služba koja vrši dostavu zaprimi pošiljku, Ljekarna više nije odgovorna za daljnji tijek isporuke i moguća kašnjenja koja mogu nastati. Ukoliko su učestala kašnjenja isporuke, Ljekarna može promijeniti kurirsku ili dostavnu službu zaduženu za isporuke narudžbe.
Za kvalitetniju komunikaciju između Korisnika i kurirske ili dostavne službe oko termina dostave, Ljekarna može kurirskoj ili dostavnoj službi predati broj mobitela i adresu Korisnika.
AKCIJSKA PRODAJALjekarna će po svojoj odluci stavljati određene proizvode na akcijsku prodaju.
Ti proizvodi će biti dostupni pod istim uvjetima svim Korisnicima/Kupcima ili će biti dostupni Korisnicima/Kupcima određene, točno specificirane skupine.
Uvjeti akcijske prodaje bit će detaljno opisani: trajanje akcijske prodaje, visina popusta, cijena s popustom, ograničene količine i sl.
Nakon proteka roka akcijske prodaje, Ljekarna neće primati nove narudžbe po uvjetima koji se odnose na akcijsku prodaju kojoj je istekao rok.
PLAĆANJEPLAĆANJE POUZEĆEM – GOTOVINOM PO PRIMITKU POŠILJKEPlaćanje pouzećem, odnosno plaćanje gotovinom po primitku pošiljke je opcija plaćanja koja Korisniku/Kupcu omogućuje da ukupni iznos narudžbe podmiri prilikom dostave pošiljke na adresu Korisnika/Kupca. Plaćanje pouzećem se vrši isključivo u gotovini koja se predaje dostavljaču prilikom same isporuke na navedenu adresu Korisnika/Kupca.
Ukoliko Korisnik/Kupac (primatelj) nije u mogućnosti zaprimiti pošiljku na definiranoj dostavnoj adresi u trenutku dostave, dostavljač može ostaviti obavijest o prispijeću pošiljke i/ili kontaktirati Korisnika/Kupca (primatelja) radi dogovora o novom terminu isporuke.
REZERVACIJA I OSOBNO PREUZIMANJEKorisnik/Kupac, u sklopu Internet trgovine, ima mogućnost rezerviranja proizvoda s namjerom osobnog preuzimanja u Ljekarni, u roku od
(Prema uputama i mogućnostima prikazanim prilikom kupovine) dana.
Prilikom osobnog preuzimanja (plaćenih i neplaćenih narudžbi), Korisnik/Kupac bi trebao unaprijed provjeriti, na broj telefona +385 47 614-711; +385 47 600-933, jesu li proizvodi spremni za preuzimanje.
U slučaju da je Korisnik/Kupac platio narudžbu u sklopu Internet trgovine, morao je dobiti automatski račun na svoju e-mail adresu koju je naveo prilikom naručivanja. Prilikom osobnog preuzimanja u Ljekarni, Korisnik/Kupac mora donijeti i/ili pokazati račun ili neki drugi dokaz i potvrdu o uplati.
Osobno preuzimanje proizvoda u Ljekarni je besplatno te se ne naplaćuju troškovi dostave.
UPLATNICA ILI VIRMANSKO PLAĆANJEKod izbora ovog načina plaćanja, Korisnik/Kupac će na svoju e-mail adresu dobiti predračun sa svim podacima potrebnim za uplatu, uključujući broj računa na koji treba uplatiti vrijednost narudžbe. Korisnik/Kupac uplatu može izvršiti korištenjem internet bankarstva ili načinom na koji inače vrši plaćanja – putem banke, pošte, Fine ili sl.
Za virmanske uplate, proizvodi se isporučuju tek nakon što Ljekarna uplatu proknjiži (prema izvodima iz banke, što u pravilu znači – sljedeći radni dan). Korisnici/Kupci mogu prethodno provjeriti stanje svoje pošiljke na broju telefona +385 47 614-711; +385 47 600-933.
Virmanski plaćene narudžbe mogu se osobno preuzeti u Ljekarni:
KARLOVAČKA LJEKARNA KARLOVAC
Kralja Tomislava 19/a
47000 Karlovac
Hrvatska
Radno vrijeme Ljekarne:
pon-pet: 07:00 - 20:00
KARTIČNO PLAĆANJEInternet trgovina (putem Payment Gateway servisa) prihvaća sljedeće kreditne i debitne kartice:
(Prema uputama i mogućnostima prikazanim prilikom kupovine)Mogućnost obročnog plaćanja:
(Prema uputama i mogućnostima prikazanim prilikom kupovine)GARANCIJA I SERVISJamstvo, tehničke upute, upute za sklapanje te upute za uporabu nalaze se priložene uz proizvod, te u smislu čl.42. st 6 Zakona o zaštiti potrošača Ljekarna smatra da je Korisnik/Kupac na jasan i razumljiv način unaprijed obavješten o svim podacima vezanim uz proizvod kao i postojanju usluga koje se nude nakon prodaje.
Ukoliko uređaj Korisnik/Kupac treba servisirati, potrebno je provjeriti dokumentaciju o ovlaštenom servisu koju Korisnik/Kupac dobiva uz uređaj te postupite u skladu s uputama ovlaštenog servisa.
Ukoliko proizvod ima jamstvo te se na proizvodu pojavi kvar unutar jamstvenog roka Korisnik je dužan izravno kontaktirati ovlašteni servis u skladu s uputama na jamstvenom listu.
Ukoliko Korisnik/Kupac ima bilo kakvih pitanja ili mu je potrebna pomoć i/ili pojašnjenje može kontaktirati Ljekarnu putem telefona: +385 47 614-711; +385 47 600-933 ili putem e-maila: ravnatelj@ka-ljekarna.hr.
PRIGOVORI I OBAVIJESTIU slučaju da je Korisnik iz bilo kojeg razloga nezadovoljan može uputiti pismeni prigovor Ljekarni.
Ljekarna omogućuje podnošenje pisanog prigovora putem:
• Pošte na adresu: KARLOVAČKA LJEKARNA KARLOVAC, Kralja Tomislava 19/a, 47000 Karlovac, Hrvatska
• Telefona:
• E- maila: ravnatelj@ka-ljekarna.hr
Radi što bržeg utvrđivanja konkretne narudžbe na koju Korisnik ima prigovor, u prigovor Korisnik navodi broj narudžbe, broj računa i/ili svoje korisničko ime.
Ljekarna će Korisniku potvrditi primitak prigovora pisanim putem bez odgađanja, a odgovor na prigovor po Zakonu mora stići u roku od 15 (petnaest) dana od dana zaprimljenog prigovora.
REKLAMACIJE I POVRATIOPĆENITOU slučaju isporuke neispravnog i/ili oštećenog proizvoda Kupac je dužan, unutar 24 sata od preuzimanja neispravnog proizvoda, obavijestiti KARLOVAČKA LJEKARNA KARLOVAC, vlasnika
karlovackaljekarna.hr Internet trgovine (u daljnjem tekstu Prodavatelj ili Ljekarna) radi pribavljanja informacija o načinu, mogućnostima i uvjetima vraćanja proizvoda:
• e-mail:
centrala@karlovackaljekarna.hr • tel: +385 47 614-711; +385 47 600-933
• mob:
Svaki Kupac ima pravo na opravdani prigovor i na povrat robe u sljedećim slučajevima:
• Isporučen je pogrešni proizvod, koji nije naručen
• Isporučenom proizvodu istekao je rok trajanja
• Isporučeni proizvod ima grešku ili oštećenja
Svaki Kupac je prilikom reklamacije dužan navesti:
• Broj narudžbe
• O kojem je proizvodu riječ
• Poteškoće i/ili nepravilnosti
• Fotografije proizvoda koje dokazuju nepravilnosti
Prodavatelj ne odobrava zamjenu korištenih, a ispravnih proizvoda.
OŠTEĆENI PROIZVODIPrilikom preuzimanja pošiljke Kupac je dužan provjeriti njeno stanje. U slučaju vidljivih oštećenja na transportnoj kutiji, Kupac mora odmah reklamirati kurirskoj ili dostavnoj službi prilikom dostave te odbiti preuzeti pošiljku.
Ukoliko Kupac nije u mogućnosti pravovremeno reagirati na oštećenje nastalo neadekvatnim rukovanjem kurirske ili dostavne službe ili zbog drugih razloga, u tom slučaju Kupac je dužan unutar 24 sata od preuzimanja pošiljke kontaktirati Ljekarnu te poslati fotografije oštećenja i druge podatke potrebne da bi se reklamacija adekvatno provela.
Čim Ljekarna zaprimi dokaze oštećenja i utvrdi da su razlozi oštećenja uzrokovani nepažnjom od strane Ljekarne ili kurirskom nepažnjom, novi proizvod šalje se na adresu Kupca u najskorijem roku.
U slučaju vidljivog nedostatka ili oštećenja naručenog proizvoda kod preuzimanja pošiljke (npr. vidljivo oštećenje ambalaže), Kupac nije dužan naručeni proizvod preuzeti, može odbiti primitak, te ne snosi troškove dostave takvog proizvoda.
Smatra se da proizvodi koji su uredno zaprimljeni od strane Kupca nisu imali vidljivi nedostatak i/ili oštećenje.
Ukoliko naručeni proizvod ima skriveni nedostatak, a što Kupac utvrdi po otvaranju proizvoda bez korištenja odnosno po stavljanju proizvoda u funkciju – Kupac ima pravo na jednostrani raskid ugovora i povrat novca, zamjenu proizvoda, uklanjanje nedostatka ili umanjenje cijene.
Ljekarna ima 2 mogućnosti postupanja s oštećenim proizvodom koji se nalazi kod Kupca:
• Ljekarna vrši prikup, odnosno o svom trošku preuzima oštećeni proizvod od Kupca
• Ljekarna odluči prepustiti Kupcu oštećeni proizvod i ne preuzeti ga, već poslati novi ispravni proizvod.
Odluka o navedenim opcijama povrata oštećenog proizvoda ostavlja se na izbor Ljekarni.
U slučaju da Kupac naruči proizvod i odbije ga primiti bez adekvatnog razloga (ambalaža nije oštećena), Ljekarna ima pravo uskratiti od uplaćenog iznosa kupoprodajne cijene iznos izravnih troškova povrata naručenog proizvoda i iznos vlastitih manipulativnih troškova.
U slučaju da Kupac prije nego što je primio pošiljku odustane od kupovine iz bilo kojeg razloga u zakonskom roku Ljekarna će vratiti Kupcu cjelokupan iznos uplate umanjen za izravne troškove povrata proizvoda i vlastite manipulativne troškove.
JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA O KUPOPRODAJI SKLOPLJENOG NA DALJINUKupoprodajom na daljinu smatra se svaka kupovina koja ne uključuje osobno preuzimanje proizvoda u trgovini, već narudžbu proizvoda putem telefona i/ili interneta te isporuka proizvoda putem kurirske ili dostavne službe.
U slučaju jednostranog raskida Ugovora o kupoprodaji sklopljenoj na daljinu i/ili storniranju narudžbe, Ljekarna postupa prema Zakonu o zaštiti potrošača, odnosno Zakonu o obveznim odnosima. Povrat plaćenog Ljekarna će izvršiti Kupcu nakon što proizvod bude vraćen Ljekarni i nakon što Ljekarna utvrdi visinu umanjene vrijednosti kupljenog i vraćenog proizvoda.
Da bi Kupac uspješno jednostrano raskinuo Ugovor o kupoprodaji sklopljenoj na daljinu i ostvario povrat svog uplaćenog iznosa, povrat pošiljke mora zadovoljavati sljedeće uvjete:
• Mora biti vraćena, bez odgađanja, u roku od 14 dana od datuma isporuke
• Proizvodi moraju biti neotvarani, nekorišteni, neoštećeni, u originalnom pakiranju s deklaracijom
• Mora sadržavati originalni račun
• Mora sadržavati popunjen obrazac za jednostrani raskid Ugovora o kupoprodaji sklopljenog na daljinu ili bilo koju drugu nedvosmislenu izjavu u kojoj Kupac izražava svoju volju da raskine Ugovor.
Primjerak obrasca za jednostrani raskid Ugovora o kupoprodaji sklopljenog na daljinu Kupac može preuzeti OVDJELjekarna poziva Kupca da proizvod zapakira u ambalažu u kojoj je proizvod i dostavljen Kupcu kako bi se izbjegla oštećenja proizvoda.
NAPOMENA: Kupac je prema Zakonu o zaštiti potrošača dužan snositi izravne troškove povrata robe ako koristi svoje pravo na jednostrani raskid Ugovora. Ukoliko to želi, Kupac se može obratiti Ljekarni putem e-maila radi pribavljanja podataka o načinu, mogućnostima i uvjetima vraćanja proizvoda.
ROK ZA JEDNOSTRANI RASKID UGOVORASukladno Zakonu o zaštiti potrošača, u slučaju kupovine na daljinu, Kupac ima pravo jednostrano raskinuti Ugovor o kupoprodaji bez navođenja razloga, u roku od 14 dana od datuma isporuke proizvoda, odnosno isporuke posljednjeg proizvoda iz narudžbe.
Da bi Kupac mogao ostvariti pravo na povrat uplaćenog iznosa, mora vratiti preuzetu pošiljku i obavijestiti Ljekarnu o svojoj odluci prije isteka roka od 14 dana putem obrasca za jednostrani raskid Ugovora o kupoprodaji sklopljenog na daljinu ili putem bilo koje druge nedvosmislene izjave u kojoj Kupac izražava svoju volju da raskine Ugovor.
Iznimka od prava za jednostrani raskid Ugovora odnosi se na proizvode za koje čl. 79. Zakona o zaštiti potrošača isključuje pravo na jednostrani raskid Ugovora o čemu će Kupac biti na vrijeme biti upozoren.
POVRAT UPLAĆENOG IZNOSAPo primitku pošiljke, Ljekarna šalje obavijest Kupcu e-mailom ili drugim raspoloživim sredstvom te informira Kupca o ispravnosti ili neispravnosti postupka povrata:
a) Ukoliko je vraćena pošiljka u ispravnom stanju, Ljekarna utvrđuje da povrat zadovoljava sve navedene uvjete te obavještava Kupca o povratu uplaćenih novčanih sredstava koji će biti izvršen na isti način na koji je Kupac izvršio uplatu, osim ako Kupac drugačije ne naznači.
Ljekarna će izvršiti povrat novčanih sredstava koji je primio od Kupca, bez odgađanja, najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je Ljekarna zaprimila odluku o jednostranom raskidu Ugovora i preuzeo ispravno vraćenu pošiljku.
b) Ukoliko je pošiljka neispravna, Ljekarna utvrđuje da povrat ne zadovoljava sve navedene uvjete te obavještava Kupca o istome. Kupac je sukladno članku 77. stavak 5. Zakona o zaštiti potrošača odgovoran za svako umanjenje vrijednosti kupljenog proizvoda koje je rezultat rukovanja kupljenim proizvodom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti proizvoda.
INTERNET LJEKARNA KUPCIMA I KORISNICIMA PREPORUČA:• Dobro pogledajte karakteristike i opis proizvoda koji su navedeni u ponudi Internet ljekarne prilikom odabira proizvoda budući da slika proizvoda ne prikazuje konkretan proizvod već načelan izgled te način uporabe proizvoda kao i prezentaciju proizvoda kako to predviđa proizvođač;
• Ako je ambalaža oštećena nemojte preuzimati proizvod nego dostavljaču skrenite pažnju na oštećenje ambalaže i zatražite da proizvod vrati budući se smatra da je Kupac preuzeo proizvod s neoštećenom ambalažom ukoliko u trenutku preuzimanja proizvoda ne reklamira oštećenje ambalaže dostavljaču;
• Ako je ambalaža neoštećena i preuzeli ste proizvod pažljivo skinite ambalažu uz što manje oštećivanja jer oštećena ambalaža umanjuje vrijednost proizvoda;
• Sačuvajte ambalažu;
• Dobro pogledajte proizvod, ako ima vidljivih oštećenja što prije obavijestite Ljekarnu i vratite proizvod u originalnoj ambalaži bez da ste ga koristili;
• Ako proizvod nema vidljivih oštećenja, dobro pogledajte proizvod, njegovu prirodu, obilježja i funkcionalnost i ako niste zadovoljni proizvodom možete ga vratiti, ali nemojte koristiti proizvod, njime rukovati jer svako rukovanje umanjuje vrijednost proizvoda.
Ljekarna utvrđuje uvjete povrata – postotke umanjenja iznosa povrata Kupcu uslijed umanjene vrijednosti proizvoda. Ljekarna obavještava Kupce da će o umanjenju vrijednosti kupljenog proizvoda u odnosu na oštećenje ambalaže odnosno oštećenje proizvoda koje nije uzrokovano provjerom funkcionalnosti proizvoda utvrđivati za svaki vraćeni proizvod pojedinačno te će o tome obavijestiti Kupca nakon primitka vraćenog proizvoda.
Obavijest o statusu vraćenog proizvoda i ostvarenom iznosu povrata Kupac će primiti u roku od 10 dana putem maila. Povrat novčanih sredstava Kupcu će biti odrađen najkasnije u roku od 5 dana od datuma upućivanja obavijesti Kupcu.
INTERNETSKO (ALTERNATIVNO) RJEŠAVANJE SPOROVAU slučaju nesuglasica između Kupca i Ljekarne, obje strane imaju pravo podnijeti pritužbu i poslužiti se Internetskim (alternativnim) rješavanjem sporova (eng. Online Dispute Resolution) te pritom izbjeći dugotrajne sudske postupke.
Internetska platforma za rješavanje sporova pomaže u postizanju brzog i učinkovitog rješenja tako što jedno od nadležnih tijela za rješavanje sporova zaprimi obavijest o sporu te pokrene postupak za rješavanje istog.
Cijeli postupak se provodi na internetu.
Više informacija na:
INTERNETSKO RJEŠAVANJE SPOROVA